Noortje start als lobbyhulp

Mijn naam is Noortje van Lith, ik ben 23 jaar oud.

U zult mij misschien kennen van mijn actie tegen onderbetaling van mensen met een arbeidsbeperking. Sinds 4 mei loop ik stage bij Stichting Lobby Lokaal. Van lopen zal weinig komen, laten we er stage rijden van maken 😉.

Ik hoop hier een hoop te leren en mijn ervaringen te delen over een toegankelijke lobby. Voor Lobby Lokaal zal ik o.a. interviews gaan afnemen bij ambtenaren en raadsleden en zal ik ook gaan vertellen over mijn eigen ervaringen.

Zelf ben ik ook nog steeds aan het actievoeren tegen onderbetaling van mensen met een arbeidsbeperking. Helaas zijn de plannen die in de tussentijd gemaakt zijn nog niet voldoende. Veel mensen met een arbeidsbeperking die niet fulltime kunnen werken verdienen nog steeds niet het wettelijk minimumloon.