Dit zijn wij
Mara van Waveren

Directeur van Stichting Lobby Lokaal. Geboren en getogen in Amsterdam.

Nanja van Rijsse
Adviseur & trainer

Algemeen Bestuurslid voor WaterNatuurlijk bij Waterschap Amstel, Gooi & Vecht. Woont in Amsterdam

Job van den Assem

Directeur bij het Lowlander Project. Woont in Haarlem

Tino Wallaart / Stichting Lobby Lokaal
Tino Wallaart

Eigenaar van Wallaart & Kusse Public Affairs. Geboren en getogen in Delft.

Inge Polstra
Penningmeester

Ik ben oud ambtenaar van het ministerie van financiën en heb lang voor het UWV gewerkt als bestuursadviseur. Inmiddels beeldend kunstenaar met atelier in Alkmaar. Van jongs af aan zeer politiek en maatschappelijk betrokken. Meer rood dan groen en gecertificeerd feminist. Moeder van drie jongens die een weg in deze wereld proberen te vinden. Soms mag ik hen daarin adviseren. Van Friese afkomst, maar geboren en getogen Amsterdammer.

Bert Fraussen
Algemeen bestuurslid

Universitair Hoofddocent bij Universiteit Leiden. Woont in Brugge.

Willemein van Leeuwen
Algemeen bestuurslid
Als medewerker financiën ben ik betrokken bij organisaties die strijden voor sociale rechtvaardigheid. Momenteel werk ik voor GroenLinks in het Europees Parlement. Mijn hart klopt sneller van mensen die hun krachten bundelen voor sociale verandering. Sinds mijn studietijd woon ik in Utrecht. In mijn vrije tijd zing ik in een musicalkoor en vind je mij in het buurthuis waar ik Indiaas eten kook voor de buurt.