Jaarplan 2024

In 2023 ging Lobby Lokaal het huis uit en in 2024 bouwen we verder.

Het afgelopen jaar was een mooi en spannend jaar voor Lobby Lokaal. Het was het jaar dat we ons liefdevolle ouderlijk huis van Wallaart & Kusse verlieten en op eigen benen gingen staan. En hoe, Mara publiceerde op Prinsjesdag haar geweldige boek; Lobbyen kun je leren en veel organisaties wisten ons te vinden.

Het was ook een jaar van verandering en reflectie. We namen afscheid van een aantal bestuursleden en mochten vier nieuwe mensen welkom heten. Daarnaast namen we de tijd om stil te staan bij de doelstellingen van Lobby Lokaal en aan welke maatschappelijke verandering we als stichting willen bijdragen.

Zo hebben we het fundament van onze stichting weer een onderhoudsbeurt gegeven en staan we in de startblokken om dit jaar weer mooie nieuwe dingen te doen en de organisatie verder door te ontwikkelen. Hoe die plannen eruit zien lees je in dit ambitieuze jaarplan. We kijken ernaar uit om ook dit jaar weer veel mensen te mogen inspireren en in hun lobbykracht te zetten!

Lees ons hele beleidsplan hier: https://www.stichtinglobbylokaal.nl/jaarplan-lobby-lokaal-2024/