Feestelijke lancering Lobby Lokaal

Als je bij het lezen van de titel al dacht; hoezo een lancering? Lobby Lokaal bestaat toch al lang! dan heb je een beetje gelijk. Het idee van stichting Lobby Lokaal bestaat al een tijdje en onder de titel Lobby Lokaal organiseren we ook al een tijd lobbyspreekuren en lokale lobbytrainingen. Maar vanaf 2018 gaan we écht van start.

Om lokaal lobbyen echt toegankelijk te maken voor iedereen hebben we nu officieel Stichting Lobby Lokaal opgericht, hebben we een eigen bestuur en een beleidsplan met onze ideeën voor komend jaar.

Lobby Lokaal is een initiatief van lobbykantoor Wallaart & Kusse (WKPA). Op 9 februari vieren zij hun 3 jarig bestaan en lanceren we Lobby Lokaal officieel. Het programma staat in het teken van burgerlobbyisten.

Binnenkort volgt er meer informatie over het programma, de locatie, de tijden en de mogelijkheid je aan te melden!