Beleidsambtenaar gezocht!

Lobby Lokaal is al begonnen met de voorbereiding van de gemeenteraadsverkiezingen in 2022. Rond verkiezingen zien we vooral veel activiteiten van politici, maar wat gebeurt er eigenlijk op het stadhuis?

We zijn opzoek naar beleidsambtenaren die iets willen vertellen over hun werkzaamheden op het stadhuis in aanloop naar de gemeenteraadsverkiezingen. Gaat het werk gewoon door of moet je met sommige projecten wachten op de volgende wethouder? Hoe sluit je een termijn af en hoe start je na de verkiezingen weer op?

We gebruiken deze informatie in eerste instantie om zelf meer te weten te komen over het proces. Mocht je het leuk vinden om jouw verhaal openbaar te delen, dan maken we er graag een artikel van voor op onze website. Met jouw verhaal kan je burgers inspireren om aan de slag te gaan en hun belang te behartigen richting de verkiezingen. Dat is best een mooi doel toch?

Ken of ben jij een beleidsambtenaar die ons meer kan vertellen? Stuur dan een mailtje naar lobby@stichtinglobbylokaal.nl.